19.9.16

איזה כיף שיש המון חברים

תקשיבו, מאז שאני קונדיטורית יש לי הרבה יותר חברים...לא יודעת למה, אבל הרבה אנשים רוצים להיות חברים שלי, בפייסבוק, כן?

אני זוכרת בעבר (הבכלל לא רחוק) כשהייתי פוגשת אנשים חדשים והגיעה השאלה של "אז מה את עושה" (היא לרוב מגיעה) תמיד התשובה שלי (מהנדסת, עובדת בחברת הי-טק) היתה גוררת מבטי אכזבה. כאילו בגלל איך שאני מתלבשת/מדברת/מתנהגת ציפו למשהו יותר יצירתי, צבעוני, מעניין, ואני באה להם עם האפור הזה של ההי-טק בקטע לא קשור. אז עכשיו כשאני מציגה את עצמי כקונדיטורית זה תמיד מלווה בהתפעלות, ולעיתים אף בקנאה! מה אני אגיד לכם, אני שמחה שאני כבר לא מאכזבת אנשים....אבל בעיקר את עצמי, כמובן. שאני לא מאכזבת את עצמי וקמה כל בוקר לעבודה שאני כבר לא אוהבת ב-100%. ואם אתם לא 100% במשהו אז אל תהיו בו בכלל.
Anyway, כל המעבר הזה לעולם הקונדיטוריה הביא איתו מאות הצעות חברות בפייסבוק. אם פעם הייתי מאשרת רק אנשים שאני מכירה, היום אני כבר פחות בררנית ומוצאת את עצמי עם קרוב ל- 2000 חברים, שלא תמיד ברור לי למה הם רוצים להיות חברים שלי, אבל בסיידר. יש כמובן חברויות שמתפתחות גם מחוץ לממלכת הפייסבוק, וזה תמיד כיף ומפתיע להכיר בלייב את האנשים שמאחורי הסטטוסים, שמאחורי התמונות, וזה מוליד הרבה שיתופי פעולה והפרייה הדדית, או סתם מפגשים כייפיים של חברים. אז הנה, מאז שאני קונדיטורית יש לי יותר חברים...
אבל עם כל החברים החדשים, יש את הגעגוע לחברים הישנים. געגוע לכל החברויות שלא ממש נגמרו באופן רשמי, אבל נגמרו. לכל הפרידות שלא ממש התרחשו אבל קרו, איכשהו.
חברים קרובים שהיו לכם ושליוו אתכם כברת דרך ארוכה, עשיתם יחד מסעות כומתה, קיבלתם יחד דרגות, שרתם שירים בשני קולות במקלחות, ליוויתם זה את זה בחתונות, בלידות הראשונות, ופתאום, מבלי שאף אחד שם לב, הקשר נגמר ואתם כבר לא שם בשבילם. פתאום אתם רק עושים להם לייק בפייסבוק ופתאום רואים בתמונות הריון חדש, וצביטה קטנה בלב, כי מה קרה? למה? והאם מאוחר מידי לתקן? האם יהיה פתאטי מידי להתקשר? נכון, אנשים הולכים לפעמים לכיוונים שונים, אנשים מתפתחים, ולא תמיד נשאר "בשר" או מכנה משותף לקשר, ועם זה אני בסדר, אבל אנשים שאתם ממש אוהבים ופתאום התאדו לכם מהחיים? זו אני? אתם?
אז יש לי הרבה חברים חדשים, וכל חבר חדש שנכנס לחיי מכניס איתו מיד גם געגוע. געגוע ליום הזה שכבר לא נהיה חברים...

** אם קראתם פוסט זה ואתם מתגעגעים אליי בחזרה, יאללה, 'תקשרו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וזה המקום ל-2 סנט שלכם...